2013-2014
4ο
12/θεσιο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας – 2/θεσιο Δημοτικό Σχολείο
Αρχοντοχωρίου Αιτωλοακαρνανίας
Το
Σχολείο μας για τη σχολική χρονιά 2013-2014 θα κάνει κοινές δράσεις
Φιλαναγνωσίας στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης με το 4ο Δημοτικό Σχολείο
Αλεξάνδρειας Ημαθίας.
Οι Α', Γ' - Δ' τάξεις του Σχολείου μας θα συμπράξουν
με τη Β΄ Τάξη και συγκεκριμένα με το τμήμα Β2 του Σχολείου της Αλεξάνδρειας.
Ιστότοπος του Σχολείου της Αλεξάνδρειας: http://4dim-alexandr.ima.sch.gr/
Τετάρτη 2 Απριλίου 2014 – Παγκόσμια Ημέρα
Παιδικού Βιβλίου
Το πασχαλινό λαγουδάκι
Απρίλιος - 12 Δώδεκα μήνες, Ιστορίες
και παραμύθια για όλο το χρόνο
Κουκλοθέατρο
4η
Τηλεσυνάντηση
Οι μαθητές των δύο Σχολείων γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα του
Παιδικού Βιβλίου με διηγήσεις, δραματοποίηση και κουκλοθέατρο.
Η μέρα ξεκίνησε ακούγοντας ένα πασχαλινό τραγούδι με
ένα λαγουδάκι από το διαδίκτυο.
Έπειτα, οι μαθητές του Αρχοντοχωρίου αφηγούνταν στους μαθητές
της Αλεξάνδρειας το παραμυθάκι «Το πασχαλινό λαγουδάκι» (από το βιβλίο Απρίλιος
- 12 Δώδεκα μήνες, Ιστορίες και παραμύθια για όλο το χρόνο), ενώ γινόταν
δραματοποίηση του παραμυθιού από τους μαθητές της Αλεξάνδρειας.
Στη συνέχεια οι μαθητές, με αφορμή την ζημιά του μικρού
λαγού, μίλησαν για τις δικές τους σκανταλιές – ζημιές.
Οι μαθήτριες του Αρχοντοχωρίου έφεραν αντικείμενα από
ταξίδια και τα έδειξαν στους μαθητές της Αλεξάνδρειας ως επέκταση των
δραστηριοτήτων για το βιβλίο «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες»
Για το ίδιο βιβλίο οι μαθητές του Αρχοντοχωρίου έφτιαξαν το παρακάτω κολάζ
Ακολούθησε ένα αυτοσχέδιο κουκλοθέατρο που μας έπαιξε
η δασκάλα της Αλεξάνδρειας και ψυχαγώγησε τους μαθητές των δύο Σχολείων.
Η τηλεσυνάντηση έκλεισε με το «Πάσχα του Πασχάλη»,
αφήγηση από τη σελίδα του Μικρού
Αναγνώστη της θεματικής Να σου πω μία
ιστορία (ψηφιακό βιβλίο).
Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014
Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες,
Ιούλιος Βερν
3η
Τηλεσυνάντηση
Οι μαθητές διάβασαν το βιβλίο του Ιούλιου Βερν «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες». Με αφορμή το βιβλίο αυτό, οι μαθητές της Α΄, Γ΄- Δ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αρχοντοχωρίου εμπνεύστηκαν τη δραστηριότητα: «Πλάθω Ιστορίες». Ζωγράφισαν κάρτες με θέμα πρόσωπα, αντικείμενα, τοπία, μεταφορικά μέσα, φράσεις. Κατά τη διάρκεια της τηλεσυνάντησης οι μαθητές έδειχναν τυχαία μία κάρτα από κάθε κατηγορία με τη σειρά στους μαθητές του Β2 του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας, οι οποίοι έπλαθαν τις δικές τους ιστορίες εκείνη τη στιγμή. Το αποτέλεσμα ήταν μία απίθανη ιστορία!
Πριν την
τηλεσυνάντηση
Ζωγραφιές
που μας απέστειλαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οι μαθητές του Β2
Καλλιτεχνική
απεικόνιση των μύθων του Αισώπου
Αλεξάνδρεια
Αρχοντοχώρι
Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014
Το φαγκρί και το σκουμπρί, Ευγένιος Τριβιζάς - Μύθοι του Αισώπου
2η Τηλεσυνάντηση
Το πρώτο βιβλίο που θα διάβαζαν οι μαθητές είναι το "Το φαγκρί και το σκουμπρί " του Ευγένιου Τριβιζά. Στην προηγούμενη τηλεσυνάντηση οι μαθητές του Σχολείου της Αλεξάνδρειας μας ενημέρωσαν πως δεν θα διάβαζαν το τέλος του βιβλίου. Έτσι, στο πρώτο γράμμα που έστειλαν οι μαθητές του Αρχοντοχωρίου καλούσαν τους μαθητές της Αλεξάνδρειας να μαντέψουν το τέλος μέσα από 3 ζωγραφιές που έστειλαν.
Συνεχίζουν να μαλώνουν για το ποιος | θα φάει το σκουλήκι. |
Μοιράζονται το σκουλήκι. |
Το σωστό τέλος. Δεν τρώει κανείς το σκουλήκι γιατί είχε αγκίστρι. |
Στη συνέχεια σειρά είχαν οι μύθοι του Αισώπου. Κάθε σχολείο διάβασε ή αναδιηγήθηκε τρεις μύθους και στη συνέχεια συζητήθηκε το ηθικό δίδαγμα.
Τάξη Β2 Αλεξάνδρειας: Ο μέρμηγκας και ο τζίτζικας, ο λαγός και η χελώνα, ο ψεύτης βοσκός.
Τάξεις Α΄, Γ΄- Δ΄ Αρχοντοχωρίου: Ο βοσκός και τα αγριοκάτσικα, Ο λαγός είχε μία ιδέα, ο λύκος με την προβιά.
Τάξη Β2 Αλεξάνδρειας: Ο μέρμηγκας και ο τζίτζικας, ο λαγός και η χελώνα, ο ψεύτης βοσκός.
Τάξεις Α΄, Γ΄- Δ΄ Αρχοντοχωρίου: Ο βοσκός και τα αγριοκάτσικα, Ο λαγός είχε μία ιδέα, ο λύκος με την προβιά.
Η επόμενη δραστηριότητα είναι η καλλιτεχνική απεικόνιση των μύθων.
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014
Οι μαθητές της Α΄, Γ΄- Δ΄ Τάξης απαντούν στο γράμμα και προοτρέπουν σε νέες δραστηριότητες. Ένας ένας μαθητής με το δικό του ρυθμό γράφουν το γράμμα σε πρόγραμμα του υπολογιστή της τάξης. Μαθαίνουν να "σκανάρουν¨ ζωγραφιές και να τις κάνουν επισύναψη για να τις στείλουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το ίδιο έγινε και με το γράμμα στη μορφή word.
Μία μαθήτρια του Β2 μας στέλνει το
πρώτο γράμμα. Η μαθήτρια έγραψε χειρόγραφα το γράμμα και, αφού έγινε "σκανάρισμα", στάλθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014
1η
Συνάντηση μέσω του Skype
για να γνωριστούν οι μαθητές μας.
Σχόλια