Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Teachers4Europe 2014-2017

Ο επίσημος ιστότοπος: Τeachers4Εurope

1η Διάκριση σε επίπεδο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας 
τη σχολική χρονιά 2014-2015 με το σχέδιο δράσης της Ε΄- ΣΤ΄ Τάξης
 "Μουσειοσκευή της Ευρώπης"



2016-2017

Γ´ - Δ' Τάξη


Απρίλιος 2017

Europe Direct, αποστολή υλικού

Διδασκαλία με το υλικό






Μάρτιος 2017


Αξίες, αρετές σε αντίθεση με τα άσχημα πράγματα





Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε για τις χώρες





Θεατρική Αγωγή





Το σχολικό ραδιόφωνο συνεχίζεται



Φεβρουάριος 2017
Χρήση υλικού μαθητών από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα τις προηγούμενες χρονιές προκειμένου οι μαθητές να αντλήσουν πληροφορίες για τις χώρες της Ε..Ε. με τη σειρά της ένταξή τους. Οι μαθητές στη συνέχεια συνθέτουν κείμενα και τα παρουσιάζουν στο διάλειμμα ως ραδιοφωνική εκπομπή που ακούγεται και στο προαύλιο με τη χρήση κατάλληλου ηχοσυστήματος. 






Δεκέμβριος 2016
Ξεκινήσαμε να μιλάμε για την Ευρώπη με ελπίδα (Το "Γιατί" των παιδιών φέρνει την ελπίδα, Βαγγέλης Ηλιόπουλος) και έπειτα ψάξαμε για αστέρια (Τα αστέρια της Ευρώπης, Θοδωρής Παπαϊωάννου)




..................................................................................

2015-2016


Συνεργασία

Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου Αρχοντοχωρίου 


E1΄ Τάξη Δημοτικού Σχολείου Αστακού



Συνεργασία μέσω e-Twinning 



..........................................................................................

2014-2015  

Ε- ΣΤ  Τάξη

Σενάριο - Δραστηριότητες μαθητών

Το χρονικό της Ευρώπης

Οι χάρτες που χρησιμοποιήθηκαν στα φύλλα εργασίας





Εργασίες στην Αντίστροφη τάξη

Πορτογαλία


Αντίστροφη Τάξη
Κροατία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Κροατία.
2. Δημιουργήστε μόνοι σας ερωτήσεις που οι απαντήσεις τους βρίσκονται στο κείμενο για την Κροατία που ανοίξατε στον παραπάνω σύνδεσμο.
3. Η παλαιά πόλη του Ντουμπρόβνικ έχει ανακηρυχθεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO από το 1979. Γνωρίστε την http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BD%CE%B9%CE%BA και http://whc.unesco.org/en/list/95/gallery/

4. Τι αντικείμενα θα τοποθετήσετε στον φάκελο για την Κροατία;


Ρουμανία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Ρουμανία.
2. Σχεδιάστε το σχήμα της χώρας της Ρουμανίας και γράψτε μέσα λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με αυτή.
3. Γράψτε την ιστορία του Βλαντ Τσέπες για τη Μουσειοσκευή.
4. Έχετε επισκεφθεί τη Ρουμανία; Αν ναι, μπορείτε να φέρετε φωτογραφίες για την Μουσειοσκευή; Αν όχι, αναζητήστε εικόνες στο διαδίκτυο και εκτυπώστε τες.


Βουλγαρία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Βουλγαρία.
2. Φτιάξε μία ακροστοιχίδα με τις πληροφορίες που διάβασες.

Τσεχία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Τσεχία.
2. Τι σημαίνει «ρομπότ»;

3. Η UNESCO προστατεύει μία ολόκληρη πόλη της Τσεχίας http://www.taxidologio.gr/prague-todo-cesky-krumlof.html .
 Γιατί;





Πώς κρίνετε την προσπάθεια του ανθρώπου να δημιουργήσει ένα σύστημα μέτρησης του χρόνου; Ποια ανάγκη τον οδήγησε σε αυτό;


Σλοβενία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Σλοβενία.
2. Σε ποιο σπήλαιο της Σλοβενίας μπαίνεις σε τρενάκι για να ξεναγηθείς;
3. Τι είναι ο Κούρεντ;
4. Ποιο είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ στην Σλοβενία;
5. Η Λίμνη Μπλεντ με το μοναδικό νησάκι της Σλοβενίας. Πώς κρίνεις από τη φωτογραφία την επέμβαση του ανθρώπου στη φύση





Σλοβακία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Σλοβακία.
2. Ποια είναι τα δημοφιλή αθλήματα στη Σλοβακία;


Πολωνία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Πολωνία.
2.  Φτιάξτε γρίφους σύμφωνα με αυτά που διαβάσατε.


Ουγγαρία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Ουγγαρία.
2. Δες εικόνες από τη Βουδαπέστη http://traveltipsgr.blogspot.com/2012/02/10.html
Πώς φαντάζεσαι τους Ούγγρους να συμπεριφέρονται ως πολίτες;
3. Άρθρα από το διαδίκτυο 
Széchenyi Baths, Βουδαπέστη, Ουγγαρία
Γνωστή ως η πόλη των Spas, πολλά από τα 16ου και 17ου αιώνα, τουρκικά λουτρά της Βουδαπέστης χρησιμοποιούνται σήμερα. Με ένα επιβλητικό σκηνικό από 18 διαφορετικές πισίνες, δέκα σάουνες και θαλάμους χαμάμ τα νεο-μπαρόκ λουτρά Széchenyi, στο πάρκο της Βουδαπέστης είναι ένα από τα κορυφαία αξιοθέατα της πρωτεύουσας.

Ρώτησε τον γιατρό σου γιατί είναι ιαματικές οι θερμές πηγές.           

3. Διαβάστε για τα αξιοθέατα της Σλοβακίας. Ποια γλυπτά συναντά κανείς στη Μπρατισλάβα;



Μάλτα
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε τη Μάλτα.
3. Τι προϊόντα παράγονται στη Μάλτα;
4. Πώς θα περιέγραφες το νησί;


Λιθουανία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε τη Λιθουανία.
2. Ποια αθλήματα θα εξασκούσατε αν κατοικούσατε στη Λιθουανία;
3. Από άρθρο στο διαδίκτυο: Μια έκπληξη περίμενε τους κατοίκους της πόλης Πιονέρσκι, στο Καλίνινγκραντ, την παραμονή των Χριστουγέννων, όταν αντίκρισαν την παραλία τους να έχει γεμίσει από κεχριμπάρια!
Ανακατεμένα με φύκια και άμμο, εκατοντάδες κομμάτια κεχριμπαριού μεσαίου μεγέθους ξεβράστηκαν στην παραλία, μετά από μεγάλη καταιγίδα. Η περιοχή δεν άργησε να γεμίσει από.. κυνηγούς κεχριμπαριού, κάθε ηλικίας που ξεχύθηκαν έξω και μάζευαν τις πολύτιμες πέτρες μέχρι αργά το απόγευμα!
Οπως είπε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax η Ολγκα Μπαζέροβα, κάτοικος του Πιονέρσκι, στην παραλία συνωστίζονταν εκατοντάδες ντόπιοι αλλά και τουρίστες, ακόμα και συνταξιούχοι με μπαστουνάκια, που έσπευσαν να συλλέξουν ένα κομμάτι πολύτιμου λίθου!
Δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζονται κομμάτια κεχριμπαριού στην συγκεκριμένη παραλία, καθώς η ευρύτερη περιοχή είναι πλούσια σε αποθέματα, όμως τέτοιες ποσότητες ποσότητες και τέτοια μεγέθη αποτελούν πολύ σπάνιο φαινόμενο. Σχεδόν το 95% των αποθεμάτων ήλεκτρου (κεχριμπαριού) παγκοσμίως βρίσκεται στον πυθμένα της Βαλτικής.
Τι φτιάχνουν οι Λιθουανοί από κεχριμπάρι;



Λεττονία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε τη Λεττονία.
2. Δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=QPuooDCtG0Y
3. Πώς είναι η φύση στη Λεττονίας;
4. Πώς φαντάζεσαι ότι είναι η καθημερινή ζωή ενός Λεττονού;


Κύπρος
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Κύπρο.
2. Διαβάστε πληροφορίες που θα βρείτε και στα βιβλία της βιβλιοθήκης. Δανειστείτε τα. Δημιουργείστε εσείς τον φάκελο της Κύπρου με το δικό σας υλικό.


Εσθονία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε την Εσθονία.
2. Πώς θα περνούσατε τον ελεύθερό σας χρόνο αν πηγαίνατε στην Εσθονία;

Φιλανδία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε τη Φιλανδία.
2. Διαβάστε για την Φιλανδία στην ψηφιακή εγκυκλοπαίδεια http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B9%CE%BD%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1
3. Αν ζούσατε στη Φιλανδία με τι θα σας άρεσε να ασχολείστε;



Σουηδία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και εντοπίστε τη Σουηδία.
2. Αναφέρετε έθιμα των Σουηδών.
3. Παρακολουθήστε το «Θαυμαστό ταξίδι του Νιλς Χόλγκερσεν» https://www.youtube.com/watch?v=4QLsMxWyNCo
4. Αν μπορούσες να πετάξεις με ένα πουλί πάνω από τη Σουηδία πως θα έβλεπες τη χώρα;
5. Ποιος καθιέρωσε τα βραβεία Νόμπελ;
6. Ποιο γνωστό παιδικό βιβλίο ανήκει σε Σουηδή συγγραφέα; Ζωγραφίστε την ηρωίδα κι έπειτα παρακολουθήστε τις περιπέτειές της σε κινούμενα σχέδια https://www.youtube.com/watch?v=VYYidQoqc5o


Αυστρία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2.  Τι σας εντυπωσιάζει σχετικά με την Αυστρία; Για ποιο από αυτά που διαβάσατε θα θέλατε να μάθετε περισσότερα;
3. Ακούστε μουσική του συνθέτη Μότσαρτ https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
4. Περιγράψτε τι θα κάνατε μία μέρα αν επισκεπτόσασταν την Βιέννη.
5. Ένας υδροηλεκτρικός σταθμός στην Αυστρία!
Περιγραφή: http://images.forwallpaper.com/files/images/2/23ff/23ff667d/265050/hydro-plant-at-a-dam-in-austria.jpg





Περιγράψτε πως η αρχιτεκτονική του κτιρίου εναρμονίζεται με το περιβάλλον. Έχεις επισκεφθεί εσείς κάποιον υδροηλεκτρικό σταθμό; Αναφερθείτε στην εμπειρία σας (Τι είδατε, πώς χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος)


Πορτογαλία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.

1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  και ανακαλύψτε πτυχές της Πορτογαλίας.
2.  Πώς άρχισε από το 2006 να πρωτοπορεί στο θέμα χρησιμοποίησης εναλλακτικών μορφών ενέργειας η Πορτογαλία; Τι οφέλη θα έχει;
3.Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1:%CE%A0%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B9_%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82 και δημιουργήστε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τους Πορτογάλους εξερευνητές.


Ισπανία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Ποιες ήταν οι επινοήσεις των Ισπανών;
3. Τι σχέση έχει ο γνωστό σας Δον Κιχώτης με την Ισπανία;
4. Δείτε το ως κινούμενα σχέδια. Κάνετε κλικ στο: https://www.youtube.com/watch?v=CSVXVL39_rY
5. Ψυχαγωγηθείτε με ένα αστείο βίντεο σχετικά με τις ταυρομαχίες   https://www.youtube.com/watch?v=t7mK1cPDhXM



Ελλάδα
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm  για να δείτε τι αναφέρει ο επίσημος ιστότοπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ελλάδα.
2. Αν μπορούσατε να γράψετε κάτι επιπλέον για την Ελλάδα στον επίσημο ιστότοπο της  Ευρωπαϊκής Ένωσης, τι θα προσθέτατε;


Δανία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Γιατί υπάρχει ένα άγαλμα γοργόνας στην Κοπεγχάγη;
3. Τι θα τρώγατε τα Χριστούγεννα στη Δανία;
Περιγραφή: http://www.campingland.dk/files/tema/gallery/e3a25462-0f4f-4a10-bace-9637a3574272.JPGΠεριγραφή: http://www.visitdenmark.co.uk/sites/default/files/vdk_images/Campaigns/DGL/Favourite-Places/Skagen/natur-raabjerg-mile-1024x57.jpg4. Σύμφωνα με αυτά που διάβασες σε ποια περιοχή βρίσκονται αυτοί οι αμμόλοφοι; Κι όμως…..









Ιρλανδία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Ποιο είναι το σύμβολο της Ιρλανδίας;
3. Ποιο είναι το αγαπημένο άθλημα των Ιρλανδών;
4. Πώς γιορτάζουν οι Ιρλανδοί την ημέρα του Αγίου Πατρικίου;
Μπορείτε να συμβουλευτείτε τα παρακάτω:



Ηνωμένο Βασίλειο
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Ποιες περιοχές περιλαμβάνει το Ηνωμένο Βασίλειο;
3. Ποιοι είναι οι πιο γνωστοί συγγραφείς που κατάγονται από το Ηνωμένο Βασίλειο και ποιο το συγγραφικό τους έργο;

Ολλανδία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Διαβάστε τις πληροφορίες.
3. Ζωγραφίστε ό,τι σας έκανε εντύπωση.
4. Δείτε τους πίνακες του Ολλανδού Ζωγράφου Βαν Γκογκ http://3dim-megar.att.sch.gr/book/van-gogh/index.html . Υπάρχει συγκεκριμένη θεματολογία;


Λουξεμβούργο
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1.Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Διαβάστε τις πληροφορίες.
3. Τι συνέβη στην πόλη Σένγκεν;
4. Ποιο όργανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται στο Λουξεμβούργο; Χρησιμοποίησε τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης http://europa.eu/about-eu/institutions-bodies/index_el.htm για να απαντήσεις.
5. Παρακολουθείστε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=3hcxOKIhQRc
Θα θέλατε να επισκεφθείτε το Λουξεμβούργο; Γιατί;
6. Ζωγράφισε το κάστρο του Λουξεμβούργου. Μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες από τον σύνδεσμο http://www.taxidologio.gr/luxembourg-todo-castle-of-luxembourg.html


Βέλγιο
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Εντοπίστε το Βέλγιο στο χάρτη.
3. Διαβάστε τις πληροφορίες που σου δίνονται.
4 . Απαντήστε στις ερωτήσεις:
α) Ποια είναι η πρωτεύουσα του Βελγίου;
β) Ποιες είναι οι επίσημες γνώσεις του Βελγίου;
γ) Ποια είναι τα αξιοθέατα του Βελγίου; Διαβάστε και σχετικές πληροφορίες στον σύνδεσμο http://schey3.weebly.com/alphatau972muiotaomicronupsilonmu-betarhoupsilonxi941lambdalambdaepsilonsigmaf.html
Τι σας έκανε εντύπωση από την κατασκευή του Ατόμιουμ;
δ) Τι σας φάνηκε περίεργο από τις συνήθειες των Βέλγων;
ε) Μάθατε  κάτι καινούριο για τα αγαπημένα σας κόμικ;


Γερμανία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1.Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Διαβάστε τις πληροφορίες.
3. Ποια είναι η κληρονομιά των Γερμανών σε πολιτιστικό και καλλιτεχνικό τομέα;
5. Ακούστε τη μουσική του Μπετόβεν https://www.youtube.com/watch?v=W-fFHeTX70Q. Τι είδους μουσική έγραψε; Μάθετε περισσότερα για αυτόν http://www.beethoven-haus-bonn.de/sixcms/media.php/38/Museum_griechisch_2012.5402.pdf


Ιταλία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1. Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm , χρησιμοποιήστε και την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια και φτιάξτε έναν μικρό οδηγό για την Ιταλία.
2. Εκτυπώστε εικόνες προσωπικοτήτων και αξιοθέατων της Ιταλίας.
3. Περιηγηθείτε σε ιταλικές γωνιές https://www.youtube.com/watch?v=FNQug1Hoi2U
4. Παρακολουθείστε το ντοκιμαντέρ https://www.youtube.com/watch?v=cHi8dFgg4gY


Γαλλία
Φύλλο Εργασίας Α.Τ.
1.Ανοίξτε τον σύνδεσμο http://europa.eu/kids-corner/countries/flash/index_el.htm
2. Εντοπίστε τη Γαλλία και διαβάστε τις πληροφορίες.
3. Φτιάξτε ένα σταυρόλεξο για τη Γαλλία.
4. Ποιος ήταν ο Κλωντ Μονέ; Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο
5. Από τον σύνδεσμο http://www.galeriedart.fr/auteur-artiste-claude_monet.html διαλέξετε έναν πίνακα του Μονέ και ζωγραφίστε και εσείς σχετικά.
6. Θυμάστε βιβλία του Γάλλου συγγραφέα Ιούλιου Βερν που υπάρχουν στη βιβλιοθήκη του σχολείου;
Ζωγραφίστε μία εικόνα που να παραπέμπει στο βιβλίο που θυμάστε.
7. Αναζητήστε την βιογραφία του Ιούλιου Βερν (http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%92%CE%B5%CF%81%CE%BD) και εκτυπώστε μία φωτογραφία του.
8. Δανειστείτε από τη σχολική βιβλιοθήκη και διαβάστε το βιβλίο του Ιούλιου Βερν «Πέντε εβδομάδες με αερόστατο».
Είναι ευαισθητοποιημένη η Ευρωπαϊκή Κοινότητα; Έχει μεριμνήσει για τη διευκόλυνση της ζωής των ανθρώπων αυτών;


Διδακτικό Σενάριο για τη Μουσειοσκευή της Ευρώπης

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1

1.     Ανοίξτε από τους αποθηκευμένους σελιδοδείκτες το λογισμικό ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε' & ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Ακολουθήστε τη διαδρομή: Το άτομο και η Ευρωπαϊκή Ένωση, Χρονολογικός Πίνακας. Στη συνέχεια από την επιφάνεια εργασίας ανοίξτε το λογισμικό Word και καταγράψτε κατά τη γνώμη σας τα σημαντικότερα γεγονότα – σταθμούς από το χρονικό της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
2. Ανοίξτε τον ιστότοπο: Η γωνιά του παιδιού.Τι είναι η Ε.Ε.; . Μάθετε γιατί δημιουργήθηκε η Ευρωπαϊκή Ένωση και ενημερώστε προφορικά την άλλη ομάδα. Στη συνέχεια εξερευνήστε τις χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσα στο ίδιο παιχνίδι. Σημειώστε τι σας άρεσε σε κάθε χώρα στο σημειωματάριό σας.


ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2

1. Ανοίξτε από το ψηφιακό βιβλίο της Γεωγραφίας Ε΄ Τάξης τους συνδέσμους Οι χώρες της Ε.Ε. και Ευρωπαϊκή Ένωση - Οι χώρες . Με τη βοήθεια του χάρτη δείτε και βρείτε ποιες χώρες ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
2. Στη συνέχεια ανοίξτε το λογισμικό Word από την επιφάνεια εργασίας και φτιάξτε δύο εργασίες. Τοποθετήστε τους χάρτες της Ευρώπης που θα βρείτε στον φάκελο «ΧΑΡΤΕΣ ΧΩΡΩΝ Ε.Ε.» στην επιφάνεια εργασίας στο Word. Κάνετε εκτύπωση τον χάρτη και από πίσω γράψτε τα ζητήματα. Ζητήστε να ζωγραφιστούν οι χώρες στον χάρτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανάλογα με τη χρονολογία που εντάχθηκαν.



ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3

1. Ανοίξτε από τους αποθηκευμένους σελιδοδείκτες τον σύνδεσμο του Ψηφιακού Σχολείου. Αναζητήστε την Ε΄ και το διαδραστικό βιβλίο της Γεωγραφίας.  Βρείτε από τα περιεχόμενα το κεφάλαιο 42.  Στην υποενότητα Θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) ανοίξτε τον σύνδεσμο και ασχοληθείτε με τους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2. Στη συνέχεια από την επιφάνεια εργασίας ανοίξτε το λογισμικό PowerPoint και φτιάξτε μία παρουσίαση με τα κτίρια όπου συνεδριάζουν τα μέλη των θεσμικών οργάνων της Ευρωπαϊκή Ένωσης

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4

1. Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο http://europa.eu/about-eu/index_el.htm και μάθατε για την προαγωγή των Δικαιωμάτων από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
2. Απασχόλησε από νωρίς την Ευρωπαϊκή Ένωση η νομική κατοχύρωση των δικαιωμάτων; Δικαιολογήστε την απάντησή σας σε έγγραφο Word.
3. Χρησιμοποιήστε το λογισμικό Kidspiration από την επιφάνεια εργασίας και δημιουργήστε έναν εννοιολογικό χάρτη για τις υποχρεώσεις που πιστεύετε ότι έχουν οι πολίτες της  Ευρωπαϊκής Ένωσης.



ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 5

1. Ανοίξτε από την επιφάνεια εργασίας το λογισμικό Hot Potatoes και λύστε το σταυρόλεξο.
2. Από τους αποθηκευμένους σελιδοδείκτες ανοίξτε τη «Γωνιά του Παιδιού», διαλέξτε να ασχοληθείτε με τρία διαφορετικά παιχνίδια για να δεις τι έμαθες για την Ευρωπαϊκή Ένωση.
  
Εισαγωγή



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Αυτό που ομορφαίνει την έρημο είναι που κρύβει κάπου ένα πηγάδι", Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ

Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης του Σχολείου μας εκπόνησαν πρόγραμμα για την Ευρώπη και τον πολιτισμό της στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης. Μέρος του προγράμματος ήταν η Σύμπραξη Σχολείων με την Ε΄ Τάξη της Σχολής  Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.  Οι μαθητές διάλεξαν το βιβλίο "Ο Μικρός Πρίγκιπας" του Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ και  μέσω skype έπαιξαν σκηνές του βιβλίου, διασκευασμένες από τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου της  Σχολής Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου κ. Ηλιόπουλο Βαγγέλη, με ομαδική ανάγνωση και τεχνικές readers theatre .  (περισσότερα για τη Σύμπραξη θα αναρτηθούν σύντομα σε ειδική σελίδα στον παρόντα ιστότοπό μας).  Στα πλαίσια των κοινών δραστηριοτήτων ήταν η συνέχιση της ιστορίας του Μικρού Πρίγκιπα, η δημιουργία γρίφων, η ζωγραφική σκηνών του βιβλίου σε μπλουζάκια και παιχνίδια με τα συναισθήματα του Μικρού Πρίγκιπα. Το υλικό ανταλλάχθηκε και παρουσιάστηκε μέσω διαδικτύου. Το μεσημέρι της Παρασκευή

Μαθαίνοντας εγκεντρισμό

Ο κύριος Ρετούλης στις 29/3 έδειξε στο Σχολείο μας πώς γίνεται ο εγκεντρισμός στα φυτά. Με πολύ ενδιαφέρον παρακολούθησαν μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί την επίδειξη που έκανε και ήταν πολύ ωφέλιμη γνώση.

Τέλειωσε άλλη μία σχολική χρονιά! Καλές Διακοπές!

Με τον καλύτερο τρόπο, με αθλητισμό, αθλοπαιδιές, μετάλλια, κύπελλα, χορό και με τραγούδι αλλά και με το "Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ", ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις για τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2017-2018 στις 13 και στις 14 Ιουνίου 2018. Δημοτικό και Νηπιαγωγείο ένωσαν τις φωνές τους και το μπρίο τους αλλά και την ζωντάνια και τη δημιουργικότητα των εκπαιδευτικών τους, παράγοντας το αποτέλεσμα που φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες. Τα παιδιά και οι γονείς έδωσαν ραντεβού για την επόμενη σχολική χρονιά, τον Σεπτέμβριο, όταν θα είναι έτοιμα να ανεβούν ακόμα ένα σκαλί. Οι δασκάλες και οι δάσκαλοί τους τα αποχαιρέτησαν με συγκίνηση και τραγουδώντας και εκείνοι και χορεύοντας μαζί τους. Τα τραγούδια "Το θαλασσινό τριφύλλι" (Νηπιαγωγείο), "Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα μπλε ", "Ο γλάρος" (Α-Β τάξεις), "Τα μαθητικά τα χρόνια" (Γ-Δ τάξεις), "Όχι, όχι βία" και "Είμαι ακόμα παιδί" (Ε-ΣΤ τάξεις) και το "Αχ Ελλάδα", συ