Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους

Κατα τη διάρκεια της Παγκόσμιας εβδομάδας δράσης για την Εκπαίδευση(21-28 Απριλίου) μαθητές και δάσκαλοι του σχολείου μας σε συνεργασία με την Actionaid, η οποία μας παρείχε υλικό.. προσπαθήσαμε να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι στην Παγκόσμια εκστρατεία με τίτλο
  Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους

Οι μαθητές μας ενημερώθηκαν για την εκστρατεία και το σκοπό της, ασχολήθηκαν με το υλικό της ActionAid ,  είδαν το βίντεο που προτάθηκε, εξέφρασαν απορίες,ήρθαν οι γονείς των παιδιών και μας μίλησαν για τους δικούς τους δασκάλους, μας έφεραν φωτογραφίες από την παιδική τους ηλικία και
μετά από διαλογική συζήτηση σχετικά:
  •  με τις συνθήκες εκπαίδευσης σε σχολεία της Νιγηρίας, Σιέρα Λεόνε, Γουατεμάλα, Ζάμπια,Αϊτή,Τανζανία κα..
  • Με τις ελλείψεις σε δασκάλους (1,7 εκατομ. επιπλέον δάσκαλοι χρειάζονται ώστε όλα τα παιδιά του κόσμου να μπορούν να φοιτήσουν στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση έως το 2015)
  • με την χρηματοδότηση της εκπαίδευσης στις χώρες του κόσμου,
Αποφασίσαμε να στείλουμε το δικό μας μήνυμα στον κόσμο...
Πήραμε χαρτί του μέτρου, μπογιές, χαρά και διάθεση για ομαδική εργασία, βγήκαμε έξω στο προαύλιο χώρο του σχολείου(γιατί δε χωρούσαμε αλλού..!) και όλοι μαζί κάναμε αυτό που μπορούμε να κάνουμε πολύ καλά!! 
Ζωγραφίσαμε για τα παιδιά του κόσμου.
Ζωγραφίσαμε για το δικαίωμα του παιδιού στη μόρφωση.
Δεν είναι άραγε εφικτό;
Δημοσίευση εργασιών στη Actionaid

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ, Κ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ! ΜΠΡΑΒΟ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Αυτό που ομορφαίνει την έρημο είναι που κρύβει κάπου ένα πηγάδι", Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ

Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης του Σχολείου μας εκπόνησαν πρόγραμμα για την Ευρώπη και τον πολιτισμό της στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης. Μέρος του προγράμματος ήταν η Σύμπραξη Σχολείων με την Ε΄ Τάξη της Σχολής  Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.  Οι μαθητές διάλεξαν το βιβλίο "Ο Μικρός Πρίγκιπας" του Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ και  μέσω skype έπαιξαν σκηνές του βιβλίου, διασκευασμένες από τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου της  Σχολής Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου κ. Ηλιόπουλο Βαγγέλη, με ομαδική ανάγνωση και τεχνικές readers theatre .  (περισσότερα για τη Σύμπραξη θα αναρτηθούν σύντομα σε ειδική σελίδα στον παρόντα ιστότοπό μας).  Στα πλαίσια των κοινών δραστηριοτήτων ήταν η συνέχιση της ιστορίας του Μικρού Πρίγκιπα, η δημιουργία γρίφων, η ζωγραφική σκηνών του βιβλίου σε μπλουζάκια και παιχνίδια με τα συναισθήματα του Μικρού Πρίγκιπα. Το υλικό ανταλλάχθηκε και παρουσιάστηκε μέσω διαδικτύου. Το μεσ...

Αντιρατσιστική εκπαίδευση με τον Τριγωνοψαρούλη

Οι μαθητές μας μέσα από τα βιβλία του Τριγωνοψαρούλη μαθαίνουν το σεβασμό στη διαφορετικότητα. Οι δράσεις μέχρι στιγμής έγιναν σε τρεις φάσεις (10 Δεκεμβρίου 2014 (δείτε ανάλογη ανάρτηση), 20 Φεβρουαρίου και 6 Μαρτίου 2015). Στη δεύτερη πλέον φάση έγινε ανάγνωση του βιβλίου ‘Ο αδερφός του Τριγωνοψαρούλη’ που αναφέρεται στη σύγκριση των δύο αδερφών στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος και οι αρνητικές επιπτώσεις που αυτή επιφέρει στον ψυχισμό του μικρότερου αδερφού.   Α ναλύθηκαν και συζητήθηκαν τόσο οι εικόνες, όσο και κάποια αποσπάσματα του βιβλίου με την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών που με βάση τα βιώματά τους πρότειναν λύσεις στο πρόβλημα του ήρωα. Η συμμετοχή των μαθητών ήταν ενθουσιώδης λόγω της πλούσιας εικονογράφησης του βιβλίου και της ταύτισής τους με τη θεματική του.    Σειρά είχε το βιβλίο "Τριγωνοψαρούλης εναντίον Μεγάλου Καρχαρία" Τα παιδιά, αφού άκουσαν τις περιπέτειες του Τριγωνο...

ΕΥΖΗΝ - Ομάδες τροφίμων

Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε τηλεσυνάντηση με  Διαιτολόγο - Διατροφολόγο του προγράμματος ΕΥΖΗΝ του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.  Οι μαθητές παρακολούθησαν τη διάλεξη "Ομάδες Τροφίμων", έτσι γνώρισαν τις ομάδες τροφίμων παράλληλα  τις βασικές αρχές της ισορροπημένης διατροφής και τις ανάγκες της παιδικής ηλικίας.  Συμμετείχαν ενεργά στην παρουσίαση και στο τέλος απάντησαν σε ερωτήσεις ενός κουίζ.