Συνεχίστηκε και φέτος το πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών και πραγματοποίησης κοινών δράσεων με το Δημοτικό Σχολείο της Σχολής Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.
Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης του Σχολείου μας συνεργάστηκαν με την ΣΤ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου της Σχολής Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου με θέμα "Οι μαθητές σε ρόλο ενεργού πολίτη". Φέτος ήταν η σειρά μας να επισκεφθούμε τη Σχολή Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου. Να σημειωθεί πως πρόκειται για τους ίδιους μαθητές που κατά την περσινή χρονιά φοιτώντας στην Ε΄ Τάξη συνεργάστηκαν με αντικείμενο τη Φιλαναγνωσία.
Με συνοδούς τον κ. Τσιλίκα Θεόδωρο, Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, την εκπαιδευτικό της Ε΄- ΣΤ΄ Τάξης Κουτούπη Μαρία και δεύτερο εκπαιδευτικό συνοδό τον κ. Χολέβα Δημήτριο, δάσκαλο της Α΄ - Β΄ Τάξης, οι μαθητές και οι γονείς- συνοδοί ταξίδεψαν στην Αθήνα. Την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016 οι μαθητές μας αφού συμμετείχαν σε δράσεις του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων, επισκέφθηκαν τη Σχολή Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου.
Αναλυτικότερα οι δράσεις της σύμπραξης των δύο σχολείων στον σύνδεσμο: http://archontoxorisch.blogspot.gr/p/blog-page_16.html
Την επόμενη μέρα οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές μας και οι γονείς - συνοδοί παρακολούθησαν στο Θόλο του Πλανητάριου (Ίδρυμα Ευγενίδου) την προβολή "Ο Ζωντανός Πλανήτης". Η προγραμματισμένη επίσκεψή μας στο Βράχο της Ακρόπολης ακυρώθηκε λόγω απεργίας των υπαλλήλων. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με την επίσκεψή μας στο Μουσείο Ακρόπολης.
Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθεί αυτή η σύμπραξη των δύο σχολείων.
Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε και το Διοικητικό Συμβούλιο της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Ξηρομέρου που ήταν συνδιοργανωτής και αρωγός στη δράση αυτή.
Τέτοιες δράσεις ωφελούν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε και το Διοικητικό Συμβούλιο της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Ξηρομέρου που ήταν συνδιοργανωτής και αρωγός στη δράση αυτή.
Τέτοιες δράσεις ωφελούν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Σχόλια